Hoe gaat de betaling in zijn werk?
U bent net langs geweest voor een afspraak en vraagt zich nu af wanneer en hoe u de rekening dient te betalen. Al het betalingsverkeer tussen u en ons vindt plaats via Infomedics. Enkele dagen, tot een week, na uw behandeling ontvangt u een factuur van dit bedrijf. Zij zijn gespecialiseerd in het factureren en innen van declaraties. Zij nemen het werk uit onze handen, zodat wij meer tijd hebben voor het aanpakken van uw mondklachten!
U ontvangt uw rekening van Infomedics
In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom werken wij samen met Infomedics voor het versturen en innen van onze rekeningen.
Dit betekent dat u een rekening voor de zorg krijgt van Infomedics.
Bent u het niet eens met een ontvangen factuur of heeft u een klacht, neem dan altijd onmiddellijk contact op met ons via klachten@mondzorggroep-nederland.nl
Onze beleidsmedewerker zal binnen 5 werkdagen contact opnemen om samen met u een oplossing te vinden.
Wij zijn niet aansprakelijk voor extra (incasso)kosten welke door Infomedics aan u in rekening zijn gebracht wegens onjuiste adres en/of contactgegevens, het niet of te laat betalen van een factuur, het niet tijdig reageren op een klacht na de behandeling of een onterechte/ onjuiste nota.
Regel het online!
Op de website van Infomedics kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:
Status van uw betaling controleren
Ga naar www.infomedics.nl. U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul het betalingskenmerk (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is kunt u direct betalen via iDEAL.
Betalingsregeling treffen
Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kunt u tegen kosten een betalingsregeling treffen. Online vindt u ook meer informatie over het Infomedics Betaalplan.
Veelgestelde vragen bekijken
Als u een vraag heeft, kunt u het antwoord daarop meestal vinden onder veelgestelde vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics.
Heeft u toch nog een vraag?
Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).
Het is bij ons ook mogelijk om contant uw rekening te voldoen. Hier vindt u onze tarieven per behandeling.